Kan geen account aanmaken op developer.toon.eu

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
Lauwer
Starting Member
Starting Member
Posts: 1
Joined: Fri Jun 04, 2021 8:09 pm

Kan geen account aanmaken op developer.toon.eu

Post by Lauwer »

Ik ben wat aan het spelen met Home Assistant en probeer mijn Toon toe te voegen zoals hier beschreven: https://www.home-assistant.io/integrations/toon/

Ik kom echter niet ver, want bij het aanmaken van een nieuw account krijg ik geen bevestigingsmail of verder informatie. Ook wachtwoord resets komen nooit binnen. Ik heb al verschillende mail adressen geprobeerd, voor het geval het ergens als spam gezien wordt. Uiteraard junk mail ook gecontroleerd.

Op hun support mail adres wordt ook niet gereageerd en de Eneco servicedesk kon mij ook niet verder helpen. Is er hier iemand die toevallig meer weet? Het lijkt de enige manier om een “Consumer Key” en“Consumer Secret” te verkrijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Kan geen account aanmaken op developer.toon.eu

Post by TheHogNL »

Lauwer wrote:Ik ben wat aan het spelen met Home Assistant en probeer mijn Toon toe te voegen zoals hier beschreven: https://www.home-assistant.io/integrations/toon/

Ik kom echter niet ver, want bij het aanmaken van een nieuw account krijg ik geen bevestigingsmail of verder informatie. Ook wachtwoord resets komen nooit binnen. Ik heb al verschillende mail adressen geprobeerd, voor het geval het ergens als spam gezien wordt. Uiteraard junk mail ook gecontroleerd.

Op hun support mail adres wordt ook niet gereageerd en de Eneco servicedesk kon mij ook niet verder helpen. Is er hier iemand die toevallig meer weet? Het lijkt de enige manier om een “Consumer Key” en“Consumer Secret” te verkrijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Hier zitten alleen rooted toon gebruikers. Geen Eneco API volgers dus hulp zal je hier niet krijgen.
Member of the Toon Software Collective
Toonz
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1871
Joined: Mon Dec 19, 2016 1:58 pm

Re: Kan geen account aanmaken op developer.toon.eu

Post by Toonz »

Het rooten van je Toon is momenteel de enige manier om de koppeling met HA te realiseren (en het scheelt ook weer abonnementskosten)
member of the Toon Software Collective
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”