Toon 2 wit beeld

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
Snellie1972
Starting Member
Starting Member
Posts: 15
Joined: Mon Apr 12, 2021 5:50 am

Toon 2 wit beeld

Post by Snellie1972 »

Goedenavond,

Heden avond is er een probleem ontstaan met onze rooted toon 2 het scherm is wit en kan er niet bij met SSH
Ik heb geprobeerd om het reset knopje 15 seconden ingedrukt te houden maar als ik die dan loslaat dan zie ik het opstart scherm maar niet meer dat de software inlaad.
Wat kan ik nog doen ??

Thanks in advance

Snellie1972
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Toon 2 wit beeld

Post by TheHogNL »

Snellie1972 wrote:Goedenavond,

Heden avond is er een probleem ontstaan met onze rooted toon 2 het scherm is wit en kan er niet bij met SSH
Ik heb geprobeerd om het reset knopje 15 seconden ingedrukt te houden maar als ik die dan loslaat dan zie ik het opstart scherm maar niet meer dat de software inlaad.
Wat kan ik nog doen ??

Thanks in advance

Snellie1972
Als je het reset knopje blijft vasthouden zou ie in een recovery mode moeten komen. Dat herken je wel met gewoon tekst om het scherm. Kom je in de TSC recovery (dat kan je dan lezen als iets van TSC recovery mode), dan kan je die veilig gebruiken om je toon te recoveren met root behoud. Zolang altijd de reset knop vast houden tot het recoveren helemaal klaar is.
Member of the Toon Software Collective
Snellie1972
Starting Member
Starting Member
Posts: 15
Joined: Mon Apr 12, 2021 5:50 am

Re: Toon 2 wit beeld

Post by Snellie1972 »

Helaas als ik het reset knopje ingedrukt houd dan zie ik het scherm maar wordt langzaam weer wit


Thanks
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Toon 2 wit beeld

Post by TheHogNL »

Snellie1972 wrote:Helaas als ik het reset knopje ingedrukt houd dan zie ik het scherm maar wordt langzaam weer wit


Thanks
Kan je eens kijken of de voeding wel goed is? Heb je ergens anders een 24v voeding liggen?
Member of the Toon Software Collective
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”