Afvalverwerker niet werkend te krijgen

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
burka01
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Wed Dec 30, 2020 11:29 pm

Afvalverwerker niet werkend te krijgen

Post by burka01 »

Hi, ben nieuw en nog niet zo bekend met Toon rooted. Ik probeer de afvalverwerking aan de praat te krijgen. Ik heb postcode 2641 KN ingevoerd en Avalex als verwerker (24). Alles ging goed maar krijg nog steeds geen beeld. Toon geeft nu aan dat de ophaaldata automatisch worden ingelezen na invoering van de volledige URL in het bestand ...json. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet of kan doen. Kan iemand mij helpen? Alvast dank!
Toonz
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1873
Joined: Mon Dec 19, 2016 1:58 pm

Re: Afvalverwerker niet werkend te krijgen

Post by Toonz »

met een minimale zoekinspanning had je het hier kunnen vinden: https://www.domoticaforum.eu/viewtopic. ... lex#p98398 :-)
member of the Toon Software Collective
burka01
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Wed Dec 30, 2020 11:29 pm

Re: Afvalverwerker niet werkend te krijgen

Post by burka01 »

Hi, dank voor je reactie maar die post had ik ook gevonden. het probleem voor mij is om het bestand /mnt/data/tsc/wastecollection.userSettings.json aan te passen. Hoe doe ik dat? Alvast dank!
oepi-loepi
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 628
Joined: Sat Feb 09, 2019 7:18 pm

Re: Afvalverwerker niet werkend te krijgen

Post by oepi-loepi »

burka01 wrote:Hi, dank voor je reactie maar die post had ik ook gevonden. het probleem voor mij is om het bestand /mnt/data/tsc/wastecollection.userSettings.json aan te passen. Hoe doe ik dat? Alvast dank!
Op een windows pc kun je dat doen met winSCP (gratis)

Installeer het programma en kies voor protocol SCP, adres is het ipadres van de toon, port is 22 naam is root wachtwoord is toon.

Als je alles goed hebt gedaan dan kom je in een soort verkenner met aan de rechterzijde de toon.
burka01
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Wed Dec 30, 2020 11:29 pm

Re: Afvalverwerker niet werkend te krijgen

Post by burka01 »

Thanks!
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”