Half werkende toon

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
franske88
Starting Member
Starting Member
Posts: 7
Joined: Mon Mar 05, 2018 9:46 pm

Half werkende toon

Post by franske88 »

Gisteren drukte ik op de rooted toon op check firmware en kreeg de melding dat er firmware 5.25.8 klaar staat, deze geïnstalleerd en na een reboot of 2 was toon weer terug.
Alleen nu merkte ik vanochtend ineens dat de buienradar app niet werkte, na verder onderzoek bleek de hele toonstore niet meer te werken (is leeg).
Alle apps staan er nog op maar werken niet meer, ik probeerde via ssh in te logen om via deze weg een manier te vinden om te herstellen maar ik krijg via deze weg geen toegang.
Kan iemand mij helpen om toon weer werkend te krijgen.
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Half werkende toon

Post by TheHogNL »

Ik heb je een PM gestuurd om me even te whatsappen.
Member of the Toon Software Collective
TerrorSource
Administrator
Administrator
Posts: 494
Joined: Thu May 04, 2017 9:28 pm

Re: Half werkende toon

Post by TerrorSource »

Herstart de Toon2 eens handmatig, met het knopje aan de onderkant.

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad van de week. Scherm reageerde niet meer op aanrakingen.
Kwam naar het leek door de PostNL app.
franske88
Starting Member
Starting Member
Posts: 7
Joined: Mon Mar 05, 2018 9:46 pm

Re: Half werkende toon

Post by franske88 »

Nou ik heb hem weer werkend gekregen moest wel alles opnieuw instellen maar hij werkt weer.
Had alles al keer doorgelopen qua netwerk apparatuur en los gehaald om te kijken of dit stoorde, router 10x gereboot maar dit alles helpte niet.
Heb daarna back-up gemaakt van de router, deze factory reset gegeven en de backup weer ingeladen en kon vanaf toen weer via SSH erin, ff de herstelcode erover van toon en hij werkte weer.

Wat er precies aan de hand was weet ik niet, er is eigenlijk niks veranderd qua apparatuur of instelling maar hij doet het gelukkig weer.
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”