Rooted Toon koppelen Google Nest Hub

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
Patrick80
Starting Member
Starting Member
Posts: 8
Joined: Wed Jan 01, 2020 11:38 pm

Rooted Toon koppelen Google Nest Hub

Post by Patrick80 »

Is het mogelijk om de rooted toon te koppelen aan mijn google nest hub. Zo ja wat zijn de stappen die ik moet nemen.
Heb gelezen dat je het normaal doet via het Toon account van Eneco, maar die heb ik natuurlijk niet.
Voor mij is het interessant om de stroom/gas verbruik te zien en zon opbrengst.
Thermostaat functie is niet zo spannend, omdat ik met vloerverwarming mijn tempratuur continu heb staan zonder nacht verlaging.
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Rooted Toon koppelen Google Nest Hub

Post by TheHogNL »

Patrick80 wrote:Is het mogelijk om de rooted toon te koppelen aan mijn google nest hub. Zo ja wat zijn de stappen die ik moet nemen.
Heb gelezen dat je het normaal doet via het Toon account van Eneco, maar die heb ik natuurlijk niet.
Voor mij is het interessant om de stroom/gas verbruik te zien en zon opbrengst.
Thermostaat functie is niet zo spannend, omdat ik met vloerverwarming mijn tempratuur continu heb staan zonder nacht verlaging.
Die informatie staat op het scherm van je Toon en die kan je niet op de hub ook nog eens laten zien. Enige wat je zou kunnen is opdrachten geven via assistant naar de Toon.
Member of the Toon Software Collective
Patrick80
Starting Member
Starting Member
Posts: 8
Joined: Wed Jan 01, 2020 11:38 pm

Re: Rooted Toon koppelen Google Nest Hub

Post by Patrick80 »

TheHogNL wrote:
Patrick80 wrote:Is het mogelijk om de rooted toon te koppelen aan mijn google nest hub. Zo ja wat zijn de stappen die ik moet nemen.
Heb gelezen dat je het normaal doet via het Toon account van Eneco, maar die heb ik natuurlijk niet.
Voor mij is het interessant om de stroom/gas verbruik te zien en zon opbrengst.
Thermostaat functie is niet zo spannend, omdat ik met vloerverwarming mijn tempratuur continu heb staan zonder nacht verlaging.
Die informatie staat op het scherm van je Toon en die kan je niet op de hub ook nog eens laten zien. Enige wat je zou kunnen is opdrachten geven via assistant naar de Toon.
Duidelijk, had gehoopt dat ik op een of andere manier, de info die in de app kwam van Eneco op de hub kon krijgen. In de app gaf hij namelijk ook deze info weer betreft verbruik. opbrengst weet ik niet aangezien ik tijdens mijn toon abonnement geen zon op toon had.
.
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”