Bij wie werkt het al? --> Success stories

Alles wat betrekking heeft op dit Dutch boek. (DUTCH forum)
Post Reply
Tiz
Member
Member
Posts: 146
Joined: Tue May 19, 2009 12:21 pm
Location: Netherlands

Bij wie werkt het al? --> Success stories

Post by Tiz »

Beste mede fans van het Heino Peters Domotica systeem. Ik ben al een tijdje bezig met zowel hardware als software. Hardware is ok, aangezien het al gelukt is om een berichtje naar de LCD (van een module) te schrijven en het ID van de module te wijzigen. De software is dus ook in progressie.
Wel kom ik erachter dat het toch een flink traject is om te komen tot een werkend domotica systeem dat in je huis is ingebouwd. Om elkaars enthousiasme extra aan te wakkeren leek het me dan ook leuk als een aantal mensen dat dit systeem al werkend in huis heeft, iets laat zien op dit forum van wat ze hebben. Ik denk aan:
- Screenshots van de User Interface van hun software.
- Foto's van hoe de IOModule geplaatst is (ik denk zelf aan een custom made inbouwkastje in de muur voor elke kamer)
- Beschrijving van wat men zoal aanstuurt met het systeem
- Beschrijving van wat men zoal inleest met het systeem
- beschrijving van de mogelijkheden van het systeem aangaande, logging, status uitlezen, hoe voert de gebruiker scenario's in.

etc.

Dus bij deze een oproep: mensen, deel je succes story!
wimmer
Starting Member
Starting Member
Posts: 26
Joined: Fri Oct 12, 2007 10:15 pm
Location: Netherlands

Bij wie werkt het al? --> Success stories

Post by wimmer »

Ik vind het een goed idee. Ben zelf bezig geweest en heb de hardware werkend maar door tijdgebrek in de zomer nog niet verder gekomen. De winter komt weer en dan wil ik weer verder.

When it is good, try to make it better, use it only when it is best!!
Post Reply

Return to “Domoticaboek Heino Peters”