Onkyo, Pioneer of Denon

Forum over Homeseer Plugin ontwikkelingen, hierin staan aparte forums voor bijvoorbeeld Plugwise, RFXcom, Fritzbox, Alphatronics etc.

Moderator: Digit

Post Reply
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

Onkyo, Pioneer of Denon

Post by walberg »

Bij Homeseer 3 zijn er plugins te verkrijgen waarmee je je AV installatie kan bedienen. Deze zijn er voor Onkyo, Pioneer en Denon (en natuurlijk ook voor Sonos maar die is onbetaalbaar.
Aangezien onze receiver combinatie (een 10 jaar oude Pioneer met video harddisk) steeds meer problemen geeft zoals steeds het geluid aan en uit schakelen) moeten wij toch naar een nieuwe toe maar dan wil ik er toch meteen een die zich via HStouch laat bedienen (De XBMC plugin vind een heleboel apparaten ook de Raspberry met Kodi die er nu tussen staat maar uiteindelijk kan je hier geen functies in vinden waarmee je met HSTouch muziek of films kan afspelen). Wie heeft er ervaring met een van de plugins voor Denon, Pioneer of Onkyo?
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Onkyo, Pioneer of Denon

Post by Phaeton »

Ik heb geen ervaring met de plugins van hs3
Maar in hs2 werkte de onkyo prima.

Verstuurd vanaf mijn M6752 met Tapatalk
groeten,
Harry
richard naninck
Member
Member
Posts: 123
Joined: Sun Nov 21, 2010 9:53 pm

Re: Onkyo, Pioneer of Denon

Post by richard naninck »

Of schrijf ze zelf. Ik heb de complete commando sets voor Onkyo en Denon in excel format. Buiten de driver, misschien een andere tip: Zelf altijd Onkyo gehad tot ze vorig jaar Audyssey hebben laten vallen. Heb nu voor Denon gekozen en dat bevalt uitstekend.
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

Re: Onkyo, Pioneer of Denon

Post by walberg »

Ik ben wel technisch maar ik kan niet programmeren. Dus zelf een plugin maken ho maar. Tot op heden is het mij zelfs niet gelukt om op de een of andere manier hstouch schermen te maken waarin ik dus muziek kan kiezen en afspelen.
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Onkyo, Pioneer of Denon

Post by Phaeton »

Dan zou ik gewoon vertrouwen op de plugins. Wat je kan doen is op het forum van homeseer kijken bij de subfora van de plugins. Daar zie je evt bugs en fouten voorbij komen die wellicht van toepassing zijn op je toekomstige receiver.

Verstuurd vanaf mijn M6752 met Tapatalk
groeten,
Harry
Post Reply

Return to “Homeseer Plugins Forum”