<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Digit</i>
<br />De 7170 heeft ook Wifi maar niet die snelle.<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
I ment to say it doesn't have Wifi-a and Wifi-n. I changed it, it should be clearer
Which fritz!box should i purchase?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
<br />Volgens mij is de snelheid niet van toepassing als je gebruik maakt van de LAN 1 poort als WAN
Er is ook een opvolger van de 7270 (dacht 7370) Deze krijgt gigabit LAN/WAN
komt ergens in Q3 beschikbaar
<br />Volgens mij is de snelheid niet van toepassing als je gebruik maakt van de LAN 1 poort als WAN
Er is ook een opvolger van de 7270 (dacht 7370) Deze krijgt gigabit LAN/WAN
komt ergens in Q3 beschikbaar
En antwoord:
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Bedankt voor de interesse in onze producten.
Ja, 24 mbit/s klopt als de WAN aansluiting als de ADSL connectie wordt
gebruikt. Wanneer met de WAN connectie LAN 1 wordt gebruikt heeft de 7270
een througput die richting de 90 mbit/s gaat. 50 mbit/s mag dus geen
probleem zijn.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Bedankt voor de interesse in onze producten.
Ja, 24 mbit/s klopt als de WAN aansluiting als de ADSL connectie wordt
gebruikt. Wanneer met de WAN connectie LAN 1 wordt gebruikt heeft de 7270
een througput die richting de 90 mbit/s gaat. 50 mbit/s mag dus geen
probleem zijn.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ik heb inmiddels ook de order geplaatst bij obcs.nl. Ik ben benieuwd.
Voor mensen die Annex B nodig hebben en verder enkel een fritzbox willen hebben voor de inkomende en uitgaande nummerherkenning en voip (dus geen wifi e.d.)
De AVM FRITZ!Box Fon 5124 Annex B(ISDN) (International Edition) staat bij MnM voor <b>39.50eur</b> te koop. OP=OP, ze hebben er nog maar 1.
http://www.mnm-computers.nl/product_inf ... ts_id=8487
Ciao,
Esteban
De AVM FRITZ!Box Fon 5124 Annex B(ISDN) (International Edition) staat bij MnM voor <b>39.50eur</b> te koop. OP=OP, ze hebben er nog maar 1.
http://www.mnm-computers.nl/product_inf ... ts_id=8487
Ciao,
Esteban