Iphone HStouch problemen

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
Reemster
Member
Member

Iphone HStouch problemen

Post by Reemster »

Ik gebruik(te) al een paar dagen dat Hstouch voor de Iphone. En dit werkte (tot vandaag) als een zonnetje. Elke dag wijzigde ik wel iets aan me design, deployen, en klaar.. maar sinds vandaag krijg ik een error op me iphone na het downloaden/ doployen naar me iphone en in HStouch design

Iets met "connecting with server lost" en nog wat foutcodes. Me iphone gooit de app te snel er uit, dus kan niet snel genoeg de foutmelding compleet over type.

Deze foutmelding zie ik ook vaak (sinds kort) voorkomen in me homeseerlogs:

Client dropped connection 188.88.1*3.***/49170
12/29/2009 6:06:25 PM HSTouch Server ERROR Exception in SendData line 0 : A blocking operation was interrupted by a call to WSACancelBlockingCall

Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad, en eventueel een oplossing?
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

Re: Iphone HStouch problemen

Post by Bastiaan »

Als je er echt niet meer in komt zou je kunnen proberen het programma te verwijderen en weer te herinstalleren.
App icoon ingedrukt houden tot de X verschijnt, daarmee verwijderen.
Keertje sybnchroniseren en dan in iTunes iphone->Apps weer aanvinken.
Na het synen staat het weer op je iPhone en moet je wel je gegevens opnieuw invoeren in de settings.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Post by Alexander »

Ik kijk het vanuit mijn netwerkkennis altijd met een sniffer ipv door af te gaan op een software melding. Wireshark op de HS server installeren en kijken wat er voorbij komt, zou mijn suggestie zijn. Wellicht dat het dan duidelijker is ipv zo'n niet-duidelijke-api-melding.
Alexander
Reemster
Member
Member

Post by Reemster »

Probleem was trouwens de volgende dag over.

Oorzaak: Teveel data over de internetverbinding, zodat er een time-out kwam vanaf me Iphone naar me Homeseer server thuis. Het hoeveelheid data kwam niet door de Iphone, maar omdat iemand ff wat mb's naar me dataserver thuis aan het uploaden/downloaden was..., dus dan loopt de verbinding al snel vol. :)
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”