Proliphix NT20e te leen.

Homeseer Thermostaat plug-in forum van Rien du Pre

Moderator: RdP

Post Reply
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Proliphix NT20e te leen.

Post by RdP »

De IP_Thermostat plug-in voor HS3 is zo goed als klaar om beschikbaar te stellen.

Ik ga de plug-in via de HomeSeer updater betaald aanbieden. Er zit dermate veel tijd in dat ik het leuk zou vinden om er iets voor terug te krijgen. Mede omdat ik ook Thermostaten toegevoegd heb en nog ga toevoegen, die ik zelf helemaal niet gebruik of ga gebruiken.

In deze eerste versie zal de ESSENT (ICY) en the Proliphix serie ondersteund worden. Ik heb, dankzij Jan (Akatar), kunnen testen met de IMT350. Omdat ook de NT20e nog redelijk populair/in gebruik is zou ik die ook nog wel eerst willen testen. Ik had er ooit zelf 1, maar die heb ik verkocht.

Heeft iemand er 1 voor mij te leen, zodat ik kan testen of alles ook goed met NT20e variant werkt.

Alvast bedankt,

Rien
Rien
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Proliphix NT20e te leen.

Post by Phaeton »

ik heb een nt120h (bijna hetzelfde). Ik heb deze echter wel aangesloten op mijn CV. Ik kan hem wel missen voor een paar uur, maar een paar dagen helaas dus niet. Je bent welkom om bij mij langs te komen of ik kan bij jou langskomen. Wellicht wonen we bij elkaar in de buurt? Je kan mij altijd even DMen hierover.
groeten,
Harry
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: Proliphix NT20e te leen.

Post by RdP »

Phaeton wrote:ik heb een nt120h (bijna hetzelfde). Ik heb deze echter wel aangesloten op mijn CV. Ik kan hem wel missen voor een paar uur, maar een paar dagen helaas dus niet. Je bent welkom om bij mij langs te komen of ik kan bij jou langskomen. Wellicht wonen we bij elkaar in de buurt? Je kan mij altijd even DMen hierover.
Hi Harry,

Wassenaar is niet echt in de buurt van Veenendaal en de ervaring leert dat een paar uur vaak zo om zijn met troubleshooter. Je gebruikt geen HS3 zelf toch ?

Ik wacht even af of iemand er 1 werkloos heeft liggen, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod.

Gr,
Rien
Rien
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Proliphix NT20e te leen.

Post by Phaeton »

nee, al woont schoonfamilie in Apeldoorn. Dat is op weg en te combineren. Mocht het nodig zijn kan ik halverwege de schoonfamilie wel uitstappen. Maar kijk maar.
groeten,
Harry
Akatar
Senior Member
Senior Member
Posts: 1135
Joined: Thu Nov 22, 2007 12:25 am
Location: the netherlands

Re: Proliphix NT20e te leen.

Post by Akatar »

Phaeton wrote:ik heb een nt120h (bijna hetzelfde). Ik heb deze echter wel aangesloten op mijn CV. Ik kan hem wel missen voor een paar uur, maar een paar dagen helaas dus niet. Je bent welkom om bij mij langs te komen of ik kan bij jou langskomen. Wellicht wonen we bij elkaar in de buurt? Je kan mij altijd even DMen hierover.
gaat me eigenlijk niets aan, maar misschien paar daagjes met andere klik aan/uit thermostaat?
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Proliphix NT20e te leen.

Post by Phaeton »

Haha, het is een openbaar forum dus het mag je aangaan hoor ;-)

Goed idee. Geen probleem om hem even te missen als ik daarmee kan helpen. Alleen heb ik geen tweede thermostaat.

Maar ik kan wel even rondvragen. En laat ik hier beginnen. Iemand een simpele on off thermostaat te leen ?
groeten,
Harry
Verkenner
Member
Member
Posts: 338
Joined: Tue May 27, 2008 6:14 pm
Location: Netherlands

Proliphix NT20e beschikbaar

Post by Verkenner »

Rien, heb NT20e
Send PM
Best regards, Verkenner
Post Reply

Return to “Homeseer Thermostaat plug-in forum”