Welke plugin voor weather forecast

Forum over Homeseer Plugin ontwikkelingen, hierin staan aparte forums voor bijvoorbeeld Plugwise, RFXcom, Fritzbox, Alphatronics etc.

Moderator: Digit

Post Reply
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

Welke plugin voor weather forecast

Post by walberg »

Hoe krijg ik in homeseer weersgegevens van een nabijgelegen Weerstation? En een forecast?

Ik heb zelf API's van Weatherbug en Wunderground maar geen plugin die werkt met homeseer. Ik heb hier ook al eens gevraagd hoe je Ultraweatherbug of weatherxml.
Ik heb in Januari al eens Ultraweatherbug geinstalleerd en daarin kon ik gewoon een Station hier in Diemen kiezen bijvoorbeeld de Brittisch school. Dan kon ik gewoon temperatuur regen luchtvochtigheid etc als devices in Homeseer zetten. En zo ook in HSTouch.
Na 2 weken stopte Ultraweatherbug en kreeg ik overal Vraagtekens. Van de ontwikkelaar hoorde ik dat de API was veranderd. Inmiddels heb ik een nieuwe API en is ook Ultraweatherbug aangepast, jammer genoeg kan je niets invullen want je kan alleen maar je api invullen, weerstations worden niet meer opgeslagen.
Toen maar naar Weatherxml, die geeft dan temperatuur 172 graden aan, luchtvochigheid 133 wind 405 en ook hier geen enkele mogelijkheid om een forecast (tja op dit moment kan ik ook naar buiten kijken en zien dat het regent maar ik zou graag willen weten zoals ieder ander hoe het weer morgen is of overmorgen).

Hoe hebben jullie dit opgelost? ik mag toch aannemen dat er hier toch wel een paar mensen zijn die forecasts werkende hebben.
Post Reply

Return to “Homeseer Plugins Forum”