ik zit nu in Software Registration maar wat ik daar ook invul ik kom niet verder. en de touch creen interface wil ook niet installeren!! beetje jammer dit haha
hij geeft nu deze fout
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Serverfout in toepassing /.
--------------------------------------------------------------------------------
Configuratiefout
Beschrijving: Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van een configuratiebestand dat vereist is om aan deze aanvraag te voldoen. Raadpleeg de hieronder weergegeven details van deze fout en pas uw configuratiebestand overeenkomstig aan.
Parser-foutbericht: Kan bestand of assembly SKCLNET, Version=4.4.0.3, Culture=neutral, PublicKeyToken=d5770e63406d04a0 of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Fout in bron:
Regel 37: <add assembly="System.Runtime.Serialization.Formatters.Soap, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B03F5F7F11D50A3A"/>
Regel 38: <add assembly="sysglobl, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B03F5F7F11D50A3A"/>
Regel 39: <add assembly="SKCLNET, Version=4.4.0.3, Culture=neutral, PublicKeyToken=D5770E63406D04A0"/>
Regel 40: <add assembly="System.Configuration, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B03F5F7F11D50A3A"/></assemblies></compilation>
Regel 41: <!--
Bronbestand: C:\Program Files\HomeSeer 2\html\updater\web.config Regel: 39
Laadtracering van assembly: U kunt de volgende informatie gebruiken om vast te stellen waarom de assembly SKCLNET, Version=4.4.0.3, Culture=neutral, PublicKeyToken=d5770e63406d04a0niet kan worden geladen.
WRSCH: registratie van assembly-bindingen is uitgeschakeld.
Als u assembly-bindingsfouten wilt registreren, stelt u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) in op 1.
Opmerking: er is een prestatiestraf gekoppeld aan de registratie van assembly-bindingsfouten.
Als u deze functie wilt uitschakelen, verwijdert u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].
--------------------------------------------------------------------------------
Versiegegevens: Microsoft .NET Framework Versie:2.0.50727.3053; ASP.NET Versie:2.0.50727.3053 <hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">