Fritz!Box Plugin
Moderator: RdP
Fritz!Box Plugin
Die wil ik ook!!!!!!!! ga proberen mijn 7050 in te ruilen[:D][:D]
Gr Ruud
Gr Ruud
Fritz!Box Plugin
Ziet er al mooi uit DIGIT!
plugin waar er velen blij mee zullen zijn
plugin waar er velen blij mee zullen zijn

Fritz!Box Plugin
Ja, ziet er zeker goed uit. Zit met spanning op een eerste release te wachten....
)

Fritz!Box Plugin
Weet iemand ook de praktijk doorvoersnelheid van deze apparaten? Ik heb een aantal SoHo routers gebruikt, maar mijn 50 Mbit trekken ze allemaal niet. Ik heb er nu een klein pctje (atom) tussen staan en dan gaat het prima. Welke Fritz zou goed voor mij zijn als ik ook een siemens Handset heb (en dus dect wil). De 7270 ziet er mooi uit, maar ze hebben het over ADSL en dat heb ik (gelukkig) niet.
- RDNZL
- Forum Moderator
Fritz!Box Plugin
Kijk hier http://www.tijdhof.com/fritz.php voor een overzicht tussen de modellen, een aantal 7270 features die hierboven worden genoemd zitten ook op de 7170.
Als je geen adsl hebt, kun je ook een lan poort toewijzen als wan port, zodat je hem ook kunt gebruiken in combinatie met een kabelmodem.
Als je geen adsl hebt, kun je ook een lan poort toewijzen als wan port, zodat je hem ook kunt gebruiken in combinatie met een kabelmodem.
Fritz!Box Plugin
Inderdaad als je geen ADSL hebt kan je een LAN poort als wan poort gebruiken..dan is de max snelheid 100
op de cebit is de opvolger van de 7270 aangekondigd..ook te zien op de AVM website.
deze kan tot 1000mbps
En als je helemaal gek wilt maken koop een Time Capsule van Apple deze heeft een WAN poort van 1000Mbps
op de cebit is de opvolger van de 7270 aangekondigd..ook te zien op de AVM website.
deze kan tot 1000mbps
En als je helemaal gek wilt maken koop een Time Capsule van Apple deze heeft een WAN poort van 1000Mbps
Fritz!Box Plugin
Dank voor de reacties. Ik ga even kijken. Wel zegt een poort snelheid niet zoveel. De SoHo routers die ik geprobeerd heb zijn allemaal 100 Mbit aan de WAN kant, maar ze haalden maar max 18 Mbit. Link speed zegt dus bar weinig over de throughput, helaas.
Fritz!Box Plugin
daar heb je wel gelijk in..
ik heb een Ziggo connectie van 20mb dat gaat goed op de Fritz
ik heb een Ziggo connectie van 20mb dat gaat goed op de Fritz
Fritz!Box Plugin
Here some things that could be interesting for people making their own Fritz Call logging. Look at the following sequence:
Now when a DISCONNECT comes in, where does it belong to? To the CALL or to the RING? Right, the RING. This can be detected by the 2nd semi-colon separated value shown above, in this case "1". The RING also has a value of "1". Now that we know this, we can determine what actually happened:
1. An outgoing call was made;
2. 2 Incoming calls occurred but were disconnected because of line busy;
3. After that the outgoing call was disconnected. Call duration was 713 seconds.
When only testing with single concurrent calls it's easy to miss that you have to take note of this, cause if you don't, the call log will become inaccurate.
Code: Select all
CALL;0;0;1111111111;3333333333;SIP1;
CONNECT;0;0;3333333333;
RING;1;4444444444;1111111111;SIP1;
DISCONNECT;1;0;
RING;2;4444444444;1111111111;SIP1;
DISCONNECT;2;0;
DISCONNECT;0;713;
1. An outgoing call was made;
2. 2 Incoming calls occurred but were disconnected because of line busy;
3. After that the outgoing call was disconnected. Call duration was 713 seconds.
When only testing with single concurrent calls it's easy to miss that you have to take note of this, cause if you don't, the call log will become inaccurate.
Fritz!Box Plugin
Ondertussen een goed werkende beta versie
Call list heb ik ook in HSTouch kunnen verwerken.
Morgen avond zal ik de mobile versie op mijn PDA laten zien tijdens D&D
Robert is goed bezig...
Robert zie Posted - 18 February 2009 : 23:00:29
Call list heb ik ook in HSTouch kunnen verwerken.
Morgen avond zal ik de mobile versie op mijn PDA laten zien tijdens D&D
Robert is goed bezig...

Robert zie Posted - 18 February 2009 : 23:00:29
- RDNZL
- Forum Moderator
Fritz!Box Plugin
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Digit</i>
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Thanks, will update my code to support this too, I couldn't find it out because I have only one analog line.
Regards,
Ron.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Thanks, will update my code to support this too, I couldn't find it out because I have only one analog line.
Regards,
Ron.
Fritz!Box Plugin
Enver,
Hoe ziet de kabel er uit die van het ziggo(tel) gaat naar de FB ?
Gr Ruud
Hoe ziet de kabel er uit die van het ziggo(tel) gaat naar de FB ?
Gr Ruud
Fritz!Box Plugin
Voor ziggo telefoon moet je de zwarte adapter gebruiken met de Y kabel
Zwarte uiteinde van de Y kabel moet dan in de zwarte adapter.
Zwarte uiteinde van de Y kabel moet dan in de zwarte adapter.
Fritz!Box Plugin
Ik heb geen zwarte adapter, mijn telefoon zit met een rj11 kabel in het modem. als ik dit kabeltje niet in de telefoon stop maar in de fritzbox gaat het tel lampje op het moden knipperen.
gr Ruud
gr Ruud
Fritz!Box Plugin
dat had ik ook..je hebt een adapter nodig + y kabel..zonder werkt het niet
op de volgende url kan je het zien (included in the box)
http://www.avm.de/en/Produkte/FRITZBox/ ... /index.php##
op de volgende url kan je het zien (included in the box)
http://www.avm.de/en/Produkte/FRITZBox/ ... /index.php##