Nieuwe Modules DAIX12, SAIX12 en IMX10

Forum about Xanura, Eaton Holec and Marmitek and other brand X10 and A10 devices.
markv
Starting Member
Starting Member

Post by markv »

De url naar de catalogus is http://www.berker.com/nl/nederland/catalogus/. Hier kun je zoeken op bestelnummer 5034 04.

Image

Ik gebruik zelf wippen met opdruk pijl (bestelnummer 1405 03 69) voor dimmers en zonder opdruk voor schakelaars en scenario's.

Image

Bovenstaande wip heb je ook in een serie uitvoering (twee knoppen). Afdekramen en wandcontactdozen bestel ik nooit, die zitten in het standaard assortiment van de Karwei bouwmarkten.

Maar volgens mij dwalen we af [;)], het topic gaat over de nieuwe Xanura modules. En ik zou graag weten hoe je deze dan in een wisselschakeling moet aansluiten[?].

MarkV
Lempens
Member
Member

Post by Lempens »

Is het iemand ook al opgevallen dat het programmeren een stuk eenvoudiger is.

Je kunt nu op afstand programmeren zonder de resetknop in te duwen. Voorheen moest je de schakelaar eraf nemen, zodat je bij de reset knop kunt. Maar dit is nu niet meer nodig. Er komt tevens een nieuwe programmeer module de opvolger van de PUX. Deze werkt via USB, en heeft een hoop meer functies.

Tevens is het mogelijk om de IMX10 bijvoorbeeld verschillende adressen te geven die elkaar niet opvolgen. Zelfs de huiscodes kunnen verschillend zijn.
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Heb je een pdf die wij niet hebben? of lees ik ergens overheen?

// Erik (binkey.nl)
Bwired
Administrator
Administrator

Post by Bwired »

Ja dat heb je inderdaad :-), zie de pdf's en
http://www.domoticaforum.eu/topic.asp?TOPIC_ID=776
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Ruud »

?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by markv</i>
<br />De url naar de catalogus is http://www.berker.com/nl/nederland/catalogus/. Hier kun je zoeken op bestelnummer 5034 04.

Image

Ik gebruik zelf wippen met opdruk pijl (bestelnummer 1405 03 69) voor dimmers en zonder opdruk voor schakelaars en scenario's.

Image

Bovenstaande wip heb je ook in een serie uitvoering (twee knoppen). Afdekramen en wandcontactdozen bestel ik nooit, die zitten in het standaard assortiment van de Karwei bouwmarkten.

Maar volgens mij dwalen we af [;)], het topic gaat over de nieuwe Xanura modules. En ik zou graag weten hoe je deze dan in een wisselschakeling moet aansluiten[?].

MarkV
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Post Reply

Return to “X10, A10 Xanura Marmitek Forum”