IPPower 9212 Delux script
Moderator: Rene
@Barlow: Het lijkt erop dat je geen email adres hebt opgegeven bij je accountgegevens op het forum. Ik kan je namelijk geen PM sturen.
Rene.
Rene.
-
- Member
Rene, donatie is overgemaakt, wacht met spanning af. Bedankt alvast voor je inzet
Ik heb de IPPower ontvangen. Zit nu een beetje uit te vogelen hoe dat ding werkt. Ik denk dat ik Chak teleur moet stellen en dat het met een deurbel niet gaat werken. Je moet namelijk pollen voor de status en dan mis je natuurlijk de deurbel. Je kan het dus alleen maar gebruiken voor signalen die langere tijd aan of uit zijn. De software, de SDK en de documentatie die geleverd wordt is van de typische Taiwanese kwaliteit:-(
Rene.
Rene.
Ook ik heb de donatie overgemaakt
@ Rene take youre time
gr Ruud
@ Rene take youre time
gr Ruud
@Rene,
ik heb net een test gedaan met de VB en C applicatie.
Unit 58 heb ik met een kabel kort gesloten desbetreffende contact op de PC interface gaat gelijk aan.
Meerdere testjes gedaan en altijd was er gelijk contact detectie op de PC...ik verwacht dat dit met een bel signaal ook goed zal gaan.
Hoop dat het binnen Homeseer dit ook wel lukt.
ik heb net een test gedaan met de VB en C applicatie.
Unit 58 heb ik met een kabel kort gesloten desbetreffende contact op de PC interface gaat gelijk aan.
Meerdere testjes gedaan en altijd was er gelijk contact detectie op de PC...ik verwacht dat dit met een bel signaal ook goed zal gaan.
Hoop dat het binnen Homeseer dit ook wel lukt.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rklootwijk</i>
<br />@Barlow: Het lijkt erop dat je geen email adres hebt opgegeven bij je accountgegevens op het forum. Ik kan je namelijk geen PM sturen.
Rene.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
[B)] Ooops. <i>Allow Forum Members to Send you E-Mail?:</i> stond op nee in mijn profiel. Ik heb dit zojuist aangezet Rene en dus ik zie je email graag tegemoet...
Barry
<br />@Barlow: Het lijkt erop dat je geen email adres hebt opgegeven bij je accountgegevens op het forum. Ik kan je namelijk geen PM sturen.
Rene.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
[B)] Ooops. <i>Allow Forum Members to Send you E-Mail?:</i> stond op nee in mijn profiel. Ik heb dit zojuist aangezet Rene en dus ik zie je email graag tegemoet...
Barry
@Chak: Die VB en C tooltjes pollen om de 0.7 seconden. Ik weet niet hoe Homeseer hier op gaat reageren als ik deze frequentie aanhoud vanuit een plugin.
Rene.
Rene.
Dat is wel heel vaak
per dag is dat dan 123.428 keer ..hmm dan maar mijn huidige oplossing voor mijn bel blijven gebruiken..
per dag is dat dan 123.428 keer ..hmm dan maar mijn huidige oplossing voor mijn bel blijven gebruiken..
@Chak: Heb jij je internet gateway als default gateway gedefinieerd in de IPPower? Ik zie namelijk dat er communicatie op UDP niveau is met een server in Taiwan met IP adres: 61.59.37.154 op poort 12593. Zie jij dit ook?
Rene.
Rene.
Ik denk dat ze in Taiwan proberen te luisteren naar Chak's deurbel 

dat zal toch niet he.....
ik heb de default gateway even naar een pc verwezen..maar zie nog niks voorbij komen.
ik heb de default gateway even naar een pc verwezen..maar zie nog niks voorbij komen.
@Wifi: Volgens die zoekpagina zit ik ergens in Utrecht.
Rene.
Rene.
- Fantic
- Member
De trace die ik net deed kwam wel degelijk in Taiwan uit op h154.37.59.61.seed.net.tw ook de stappen daaarovvor geven ook de richting van Taiwan aan met een roundtrip time van 700ms is dat wel redelijk aan te nemen.
Regards, Maarten.
Never let a computer know you're in a hurry.
Regards, Maarten.
Never let a computer know you're in a hurry.
@fantic: Ik had het ook over mijn eigen adres.
Ik geloof dat ik de 9212 gesloopt heb, hij reageert nergens meer op. Zal er van het weekend nog eens naar kijken.
Rene.
Ik geloof dat ik de 9212 gesloopt heb, hij reageert nergens meer op. Zal er van het weekend nog eens naar kijken.
Rene.