HStouch schermen om muziek te spelen

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

HStouch schermen om muziek te spelen

Post by walberg »

Schermafbeelding 2015-08-03 om 19.28.42.png
Schermafbeelding 2015-08-03 om 19.28.42.png (277.08 KiB) Viewed 4775 times
Ik heb HStouch 3 ik heb ook een Synology. Ik heb geprobeerd om in HStouch een scherm te maken om muziek te kiezen/spelen, in HStouch vind je alleen in Default >music een toepassing Basic music browser. Er is van Homeseer wel een handleiding op Youtube Controlling Music with HSTouch maar.. dat laat niet zien hoe je een plugin verbind. Dus een (muziek) Homeseer device koppelt. De Basic music browser zou voor Itunes zijn en ook dat heb ik dus geprobeerd op de Synology maar die wil dan weer dsaudio en audiostation geinstalleerd hebben en uiteindelijk zijn die niet eens te zien in de plugin Mediaplayer.
Hoe kan ik dus aan Basic Music Browser een Homeseer device koppelen zoals MediaController piCorePlayer of Squeezebox?
Ik heb dus alle drie plugins, op mijn Raspberry onder mijn TV heb ik al Plex geprobeerd, Fusion Stream, Squeezebox en XBMoteC maar geen van allen laat zich dus aan een plugin koppelen.
Misschien moet ik een ander device kopen in plaats van de Raspberry, doe maar eens een suggestie, als het maar via HStouch te bereiken is. En niet te duur is.
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”