http://forums.homeseer.com/showthread.p ... ht=overlay
Mvgr Wim

Wat je hierboven schetst zal niet gaan. Je wil daar feitelijk 2 schermen in 1 keer plaatsen. Het kan echter wel, en wel zo:Wim2008 wrote:Je gaat voor mij waarschijnlijk iets te snel.
Stel ik heb een scherm van 1024 x 768 op mijn pc met touchscreen.
Nu zou ik een actief scherm willen maken van 1024 x 640. Dit scherm kan ik maken door met een tekenprogramma een bestaande of nieuwe jpg te maken van die grootte. Noem ik voor de duidelijkheid maar even main1.
Het beneden scherm wordt dan 1024 x 128 groot. Dit kan ik ook appart maken in een tekenprogramma. Benoem ik tot main2.
Hoe krijg ik deze 2 schermen te samen in 1 groot scherm van 1024 x 768 ? Dit lukt mij tot op heden niet.
Mvgr Wim![]()
Dat kan je doen door een button actie of via een event in Homeseer zelf. Makkelijkste in om een button te gebruiken. In de properties van de button stel je het volgende in bij Actions when released (2e van boven):Wim2008 wrote:Zoals je aangeeft, heb ik main1 en main2 gemaakt. De juiste formaten aangegeven.
Op het laatst spreek je over het activeren van main2. Hoe moet ik dat regelen in main1 of met iets anders?
Mvgr Wim![]()