Page 1 of 1

Homeseer Support is veranderd..jammer

Posted: Wed Jul 08, 2009 12:55 am
by TANE

Homeseer Support is veranderd..jammer

Posted: Wed Jul 08, 2009 8:53 am
by Rene
Ik was toch al niet erg onder de indruk van de ondersteuning vanuit Homeseer, maar het wordt er dus niet beter op. Wellicht een idee om vanuit dit forum zo'n support abonnement te nemen zodat iemand in ieder geval toegang heeft tot het besloten deel van het forum.



Rene.

Homeseer Support is veranderd..jammer

Posted: Wed Jul 08, 2009 11:30 am
by Edwin2008
bedrijven die dit soort taktieken toepassen hebben of een monopolie positie verworven f geldgebrek maar zeker geen respect voor de klant. Hebben ze nu nog niet door dat klanten uitmelken alleen maar klanten kost. Een goed product heeft sowieso minder support nodig.

Homeseer Support is veranderd..jammer

Posted: Wed Jul 08, 2009 11:58 am
by TANE
ga er maar vanuit dat ze niet voldoende geld hebben..
Tuurlijk support kost heel veel geld.
voor $200 een product kopen en onbeperkt support is natuurlijk ook niet vol te houden.

Homeseer Support is veranderd..jammer

Posted: Wed Jul 08, 2009 12:36 pm
by Bwired
Slechte zet van Homeseer, ik denk dat ik ook maar ga doen voor de HS topics [;)]