scherm weergeven in client

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
Lasererik
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Fri Jan 22, 2010 9:23 pm

scherm weergeven in client

Post by Lasererik »

Ik ben vrij nieuw hier en omdat het winter is heb ik terug tijd voor mijn domoticaproject een touchscreen maken met HSTOUCH , nl een touchscreen bouwen op een 10" epad (wowpad ) die android 2.1 draait.
Als beginner kom ik al direct een probleem tegen; wanneer ik in Hstouch een scherm maak en wil dit testen door op de knop tools en run client te drukken dan verschijnt er inderdaad een venster maar dit is helemaal leeg alleen de datum en het uur of tekst is weergegeven. De achtergrond heeft ook de kleur die is aangegeven in screen properties.

Dit project is opgemaakt met een image als achtergrond, zo is het ingesteld bij de aanvang. Ik heb al verschillende projecten geprobeerd en instellingen veranderd zoals " isMain op true " enz .. ook die van bestaande schermen die op het forum te vinden zijn maar mijn client blijft gewoon leeg.

Wat doe ik verkeerd ? Kan iemand mij helpen ? Ik heb windows 7 x64 en de client is gemaakt voor windows. Ik heb als voorbeeld de iphone achtergrond genomen, rechts is scherm in designer en links is het scherm in client zie mijn printscreen
"Ik geloof niet in een limiet van mijn kunnen,
wel van mijn kennis"
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

Re: scherm weergeven in client

Post by Alexander »

Ik heb je post goedgekeurd (en aangepast), maar let aub op punctuatie. Gooi de tekst alvorens te posten op zijn minst even door de spellingscontrole in de tekstverwerker.
Niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen die graag willen helpen, maar hierdoor terughoudend zullen zijn, echt!
Alexander
Lasererik
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Fri Jan 22, 2010 9:23 pm

Re: scherm weergeven in client

Post by Lasererik »

Ik zal er in het vervolg op letten .
Dus kort samengevat , ik heb een scherm gemaakt met een bestaande achtergrond van de iphone uit de desinger . Wanneer ik dan de client start krijg ik een leeg venster te zien met alleen de tekst weergegeven . De gekozen achtergrond wordt niet getoond . Ik heb dit al verschillende keren geprobeerd met allerlei achtergronden en verschillende instellingen maar zonder resultaat . Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of wat ik zou moeten doen ?
Print screen van mijn probleem
Print screen van mijn probleem
iphone.jpg (79.55 KiB) Viewed 3570 times
"Ik geloof niet in een limiet van mijn kunnen,
wel van mijn kennis"
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: scherm weergeven in client

Post by bartbakels »

Hallo,

Let er even op dat je deployes inclusief graphics, dit selecteer je bij het starten van deployment dmv een vinkje. Tevens selecteer in project properties het juiste OS waar je project op gaat draaien.

MVG

B Bakels
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”