X10 plugin van Homeseer...

Alles m.b.t. de Homeseer Xanura PMIX35, CTX15, CTX35 HS3 Plugin van sddroog (Dutch Forum)

Moderator: stefxx

Post Reply
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

X10 plugin van Homeseer...

Post by stefxx »

Die werkt dus ook vanaf vandaag met de PMIX35. Dat maakt mijn plugin dus minder noodzakelijk... maar niet overbodig. Ik heb net even getest, maar shutter support is nog steeds hopeloos en ook de manier van dimmen is verre van compleet.

Dus ik ga nog maar even door met mijn eigen plugin. Anders heb ik het allemaal voor niets gedaan :) :) :)
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: X10 plugin van Homeseer...

Post by Bastiaan »

Voor wie een nog niet werkende PMIX35 heeft: in de nieuwe HS plugin moet je de baudrate voor de Xanura instellen op 19200 ipv de standaard 9600. Dat lost het issue op.

Al besloten of het een vrije of betaalde plugin word? Ale je voor het laatste kiest al een prijs gezet? (voordat ik al mijn HStouch schermen aanpas :-) )
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: X10 plugin van Homeseer...

Post by stefxx »

Bastiaan wrote:Al besloten of het een vrije of betaalde plugin word? Ale je voor het laatste kiest al een prijs gezet? (voordat ik al mijn HStouch schermen aanpas :-) )
Ik wil hem wel graag (op termijn) in de Homeseer store hebben, gratis of niet. Als het een betaalde plugin wordt, zal het max $29,95 (22 euro) zijn verwacht ik. Hiervoor moet ik nog even contact met Homeseer opnemen hoe dat precies werkt. Tot die tijd zal ik (tijdsgebonden) versies hier gratis ter beschikking blijven stellen.
Post Reply

Return to “Homeseer PMIX35, CTX15, CTX35 - Plugin HS3”