Versie 3.0.0.3

Alles m.b.t. de Homeseer Xanura PMIX35, CTX15, CTX35 HS3 Plugin van sddroog (Dutch Forum)

Moderator: stefxx

Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Versie 3.0.0.3

Post by Bastiaan »

Het lijkt me goed om bij ALL OFF ook daadwerkelijk alles uit te zien gaan, nu moet ik dus per huiscode een trigger aanmaken?
Is het niet mogelijk om in de selectie lijst behalve de huis codes ook een ALL commando te plaatsen waarbij de plugin dit voor zijn rekening neemt? Ik heb bij de regulier X10 plugins volgens mij altijd gehad dat alles in 1x uit ging.
Het idea om ook nog per housecode te werken vind ik niet slecht overigens want dan kan ik gordijnen etc uit die range halen.
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: Versie 3.0.0.3

Post by stefxx »

Bastiaan wrote:Het lijkt me goed om bij ALL OFF ook daadwerkelijk alles uit te zien gaan
All lights on en All lights off zijn X10 standaard commando's. En die werken per definitie per housecode.

Het is niet zo dat ik alle housecode/devicecode per stuk afga en deze aan of uit zet. Ik stuur in 1 keer een All lights on en All lights off voor de betreffende housecode.

Daarnaast ondersteunen lang niet alle devices deze codes. De meeste shutter devices doen er bijvoorbeeld helemaal niets mee. En volgens mij kun je de nieuwe modules (SAIX12 etc) tijdens het configureren meegeven of ze hier al dan niet op moeten reageren.
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: Versie 3.0.0.3

Post by stefxx »

Post Reply

Return to “Homeseer PMIX35, CTX15, CTX35 - Plugin HS3”