Versie 3.0.0.15

Alles m.b.t. de Homeseer Xanura PMIX35, CTX15, CTX35 HS3 Plugin van sddroog (Dutch Forum)

Moderator: stefxx

Post Reply
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Versie 3.0.0.15

Post by stefxx »

Versie 3.0.0.15: http://download.dedroog.com/HSPI_A10_3.0.0.15.zip

De laatste twee bij mij bekende bugjes opgelost, en het openen van de com port stabieler gemaakt (incl. retries als het allemaal te snel gaat). Dit is wel ongeveer zoals ik de plugin voor ogen had toen ik begon, en alhoewel ik lang niet alle devices heb kunnen testen ben ik er zo wel tevreden mee.

Ik heb ook besloten de plugin "definitief" gratis aan te bieden, dus de expiry date heb ik verwijderd uit de plugin.

New features:
- Retry on ComPort failures at startup
- Removed expiration date on plugin

Fixes:
- Line echo for SW10 (extended code 03) processed correctly without error in log
- Rounding/decimal issue with dim value solved

Known issues:
- Probably not all device characteristics are correct for all devices; if a device does not behave as expected, let me know
- Restart of plugin (especially after failure) fails because bug in HS3 (ComPort reverts to COM1 or 1, bugzilla #771)
- Housecode/Devicecode gets removed when clicking "Done" on the "Advanced" tab (bugzilla #1243)
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Versie 3.0.0.15

Post by Bastiaan »

Fantastisch dat je al dat werk ook nog aan ons beschikbaar stelt. Zeer gewaardeerd.
Al met al is het een erg fijne plugin geworden die er voor zorgt dat ik nog een flinke tijd plezier kan hebben van mijn A10.

hartelijk dank voor al je werk!

Bastiaan
ArnoB
Starting Member
Starting Member
Posts: 26
Joined: Sun May 12, 2013 12:32 am

Re: Versie 3.0.0.15

Post by ArnoB »

Bedankt voor je inzet en geweldig dat je deze plugin kosteloos beschikbaar stelt. Mocht je ooit van gedachten veranderen en er toch een betaalde plugin van maakt heb ik daar ook geen problemen mee hoor.

Nogmaals bedankt! Dank zij deze plugin draait mijn homeseer systeempje op v3 beter als ooit tevoren.
strongetje
Member
Member
Posts: 101
Joined: Tue Oct 27, 2009 1:25 pm
Location: Netherlands

Re: Versie 3.0.0.15

Post by strongetje »

ook van hier uit bedankt.

plugin werkte vanaf het begin al goed hier met enkele schakelaars en dimmers.
hier ook geen probleem om een vergoeding te betalen voor de plugin.

mvg,
Mark
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: Versie 3.0.0.15

Post by stefxx »

Post Reply

Return to “Homeseer PMIX35, CTX15, CTX35 - Plugin HS3”