Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Forum about Xanura, Eaton Holec and Marmitek and other brand X10 and A10 devices.
mo046
Member
Member
Posts: 186
Joined: Thu Nov 08, 2007 4:12 pm
Location: Netherlands

Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Post by mo046 »

Ik heb in mijn huis Berker schakelaars gebruikt:

<ul>
<li>Wipptaster, Schliesser 5031</li>
<li>Wippentaster, 2 Schliesser, gemeinsame Eingangsklemme 5035</li>
<li>Gruppen-Wippentaster, 4 Schliesser, gemeinsame Eingangsklemme 503404</li>
</ul>

Daar komen dan de knoppen en de frames nog bij.

** Maurice **
Henk
Member
Member
Posts: 450
Joined: Sat May 06, 2006 10:54 pm
Location: Netherlands

Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Post by Henk »

Heren,

De cursus werd in het algemeen gewaardeerd en met een cijfer 8 of 9 beloond.
Hoewel deze doelgroep geneigd is om domotica met Homeseer te doen vond ik het aantal deelnemers die een HCB hadden toegepast of interesse hadden opmerkelijk groot.
Wellicht had er wat meer aan de programmering van de HCB moeten doen hoewel de tijd was beperkt.

Er is aangegeven dat er interesse is voor een vervolg dus ik overweeg om een cursus avond/halve/hele dag op te zetten en wel over het programmeren van de HCB, wellicht in combinatie met de versie 2.0 als deze beschikbaar is , mogelijkheden van API koppelingen en ondersteuning van touchscreen, al dan niet gecombineerd met energie management.

Indien interesse in zo'n cursus en op welke termijn laat het me dan even weten .....

Henk
Francois
Member
Member
Posts: 255
Joined: Mon Apr 21, 2008 3:16 pm
Location: Netherlands

Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Post by Francois »

Henk, allereerst bedankt voor de perfecte organisatie en al het werk wat je er hebt ingestoken, top!

Naast de HCB is er wellicht ook belangstelling om kennis te maken met Homeseer en/of in persoon ervaringen uit te wisselen. Volgens mij zijn er een aantal ervarings deskundigen aanwezig op het forum en is het wellicht een idee om de interesse te peilen voor een cursus/ideeen uitwisselings avond/etc. Ik wil graag een gedeelte van de avond voor mijn rekening nemen en wellicht dat er een aantal andere ook mee willen doen.

Kortom, is er interesse in zo iets??

Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
vivaldi
Starting Member
Starting Member
Posts: 13
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:07 pm
Location: Netherlands

Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Post by vivaldi »

Wat mij betreft wel. Wellicht een nieuw topic van maken.

Have a nice day
jlinnemann
Starting Member
Starting Member
Posts: 16
Joined: Sun Feb 08, 2009 3:28 pm
Location: Netherlands

Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro

Post by jlinnemann »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Henk</i>
Er is aangegeven dat er interesse is voor een vervolg dus ik overweeg om een cursus avond/halve/hele dag op te zetten en wel over het programmeren van de HCB, wellicht in combinatie met de versie 2.0 als deze beschikbaar is , mogelijkheden van API koppelingen en ondersteuning van touchscreen, al dan niet gecombineerd met energie management.

Indien interesse in zo'n cursus en op welke termijn laat het me dan even weten .....

Henk
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Henk,

Nogmaals dank voor het organiseren van de cursus. Was erg leuk. Ik was een van de gebruikers van de HCB en ben zeker geinteresseerd in een vervolgbijeenkomst over het programmeren ervan. De introductie van firmware 2.0 lijkt me prima aanleiding/timing. Tot die tijd stel ik vragen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Joost
Post Reply

Return to “X10, A10 Xanura Marmitek Forum”