tv device

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
Edwin
Member
Member

tv device

Post by Edwin »

Hallo,Ik heb de tv als device dat aan of uit laat zien.
dit doe ik met een event irmatch als hij ir tv aan ontvangt gaat device tv aan enz.
Nu wil ik graag dat met het indrukken op de ab de kanalen 0 tot en met 9 ook worden gezien als tv aan,Maar kan dit niet in hetzelfde event in vullen,Bij irmatch event kun je maar 1 ding invullen.
Betekent dit dat ik kanalen 0 tot en met 9 allemaal als apparte irmatch events moet maken of kan het eenvoudiger?

groeten edwin
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

tv device

Post by TANE »

ik ben bang dat je met 10 extra events dit moet doen.
Probeer wel een conditie in te bouwen..anders maakt je Homeseer wel een beetje gek.
Edwin
Member
Member

tv device

Post by Edwin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
<br />ik ben bang dat je met 10 extra events dit moet doen.
Probeer wel een conditie in te bouwen..anders maakt je Homeseer wel een beetje gek.
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

tv device

Post by Snelvuur »

of je koopt een irtrans + pronto tsu9600 (en zachtjes doodbloeden aan dekosten) dan kan je via de pronto homeseer een commando laten sturen via irtrans naar de t.v.

// Erik (binkey.nl)
Edwin
Member
Member

tv device

Post by Edwin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by snelvuur</i>
<br />of je koopt een irtrans + pronto tsu9600 (en zachtjes doodbloeden aan dekosten) dan kan je via de pronto homeseer een commando laten sturen via irtrans naar de t.v.

// Erik (binkey.nl)
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">ik kan al ir ontvangen en zenden met homeseer door irtrans.mij ging het er om dat homeseer ziet dat de tv als device aan is , om daar weer events aan te koppelen [:)]
dus heb ik die 10 extra events maar gemaakt[8)]
groeten edwin
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

tv device

Post by TANE »

psst...als je een TV met DNLA netwerk hebt kan je gewoon een ping commando sturen via Doonetwork.
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”