Visual Basic -> Plugin

Forum over Homeseer scripts (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member

Visual Basic -> Plugin

Post by phoenixb »

Hallo,

Ze winter dagen komen er weer aan en onder dat motto wil ik me eens gaan verdiepen in de kunsten van het schrijven in VB om zodoende iets meer te leren van de plugins die zo her en der voorbij komen.

Nu kan ik op de gok een paar boeken kopen waarop de voorkan staat programmeren in VB 2009 of iets degelijks maar ik zou graag willen weten of er ook gerichte boeken of iets dergelijks is om gericht VB te leren.

Ik hoor het graag.
Mvg,
DJ
Rene
Global Moderator
Global Moderator

Visual Basic -> Plugin

Post by Rene »

Kan je al programmeren?

Rene.
Francois
Member
Member

Visual Basic -> Plugin

Post by Francois »

Kijk eens op http://msdn.microsoft.com/en-us/vbasic/ms789086.aspx daar staan een aantal online trainingen en video's.

Succes!

Francois
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member

Visual Basic -> Plugin

Post by phoenixb »

In PHP en HTML kan ik al aardig de weg vinden.
In VB kan ik wel min of meer zien in groffe lijnen wat er gebeurt alleen het lampje wat moet gaan branden om een taal te snappen die is nog niet gaan branden.
Digit
Global Moderator
Global Moderator

Visual Basic -> Plugin

Post by Digit »

Ik koop tegenwoordig nauwelijks nog boeken. De laatste voor in de zomervakantie, over ASP.NET. Dat komt dan neer op doorbladeren, ezelsoren vouwen bij pak 'm beet 10 interessante topics en die verder uitwerken achter de PC op Internet.
Kortom het heeft haast geen nut meer, vind ik zelf. En er is online inderdaad heeeel veel te vinden...

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
Rene
Global Moderator
Global Moderator

Visual Basic -> Plugin

Post by Rene »

Zou ik ook zeggen. Mijn advies, pak de voorbeeld plugin die bij de SDK zit en google op hetgeen je niet kan vinden. Vanuit je PHP ervaring weet je hoe je ongeveer moet bouwen wat je nodig hebt en gebruik dus weer google om de vertaling te vinden naar visual basic. Ik had helemaal geen ervaring met Visual Basic, maar wel met C, Perl, PHP etc en ik heb het ook op deze manier gedaan.

Rene.
Post Reply

Return to “Homeseer Scripts Forum”