Zorder value?

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
stefxx
Advanced Member
Advanced Member

Zorder value?

Post by stefxx »

Hoi,

Ik heb mijn HSTouch schermen inmiddels grotendeels wel af en alles werkt naar behoren. Overigens met dank aan Enver wiens layout en graphics ik heb mogen "lenen"!

Maar wat ik nog steeds niet begrijp is de Zorder value. Volgens mij moet het heel simpel zijn: als twee velden elkaar overlappen moet degene met de laagste Zorder op de voorgrond komen toch?

Soms is de Zorder gewoon in de war. Dan herstart ik HSTouch designer en dan werkt het wel weer. Maar zelfs als alles goed staat, en het er in de client goed uitziet, werkt het maar 1 keer. De eerste keer is alles prima, maar ga ik nogmaals naar hetzelfde scherm is de Zorder weer helemaal door de war.
De eerste keer laden. Alles ziet er nog goed uit.
De eerste keer laden. Alles ziet er nog goed uit.
first.png (80.8 KiB) Viewed 2723 times
De tweede keer dat ik het scherm opvraag. Nu is de onderste (witte) balk opeens op de voorgrond gekomen. Ook bovenin het scherm is de grote temperatuur aanduiding op de voorgrond gekomen (en dus half over het woord "(Normaal)")
De tweede keer dat ik het scherm opvraag. Nu is de onderste (witte) balk opeens op de voorgrond gekomen. Ook bovenin het scherm is de grote temperatuur aanduiding op de voorgrond gekomen (en dus half over het woord "(Normaal)")
second.png (79.79 KiB) Viewed 2723 times
Is dit een bug? Ik lees veel problemen met Zorder (op het homeseer forum) maar dat zijn allemaal oude meldingen. Of doe ik zelf gewoon iets verkeerd?
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Zorder value?

Post by TANE »

Zorder hebben ze nog steeds niet onder controle.
Ik zie het als een bug.
Enver Tanriverdi | http://blog.tane.nl
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”