Tot voorkort gebruikte ik altijd poweroff.exe om de computers in huis in slaap te wiegen en weer wakker te maken. Dat werkte erg goed onder WinXP maar een stuk minder onder Windows 7.
Heeft iemand een alternatief om win7 computers op afstand in standby te zetten en weer wakker te maken vanuit HS?
(Wake on lAN werkt ook niet echt als je wireless systemen hebt draaien)
PS ik heb de maker van poweroff wel al een email gestuurd met het verzoek om een update. Ik hou jullie op de hoogte!
Standby aansturing vanuit HS
Moderator: Ruud
Re: Standby aansturing vanuit HS
Net met Jochem de maker van Poweroff gesproken. Hij gaat het programma niet verder updaten maar in de ZIP file zit wel de sourcecode.
Lijkt geschreven in C en daar ben ik bepaald geen held in. Iemand hier die er wat mee zou kunnen?
In dat geval probeer ik de optredende fouten even te loggen.
Lijkt geschreven in C en daar ben ik bepaald geen held in. Iemand hier die er wat mee zou kunnen?
In dat geval probeer ik de optredende fouten even te loggen.
Does anyone have a solution to Switch an OSX (MAC) to stand-by mode?
Power-on works great using Wake-On-LAN (in my case using the PHNetworks plugin)
DJ
Power-on works great using Wake-On-LAN (in my case using the PHNetworks plugin)
DJ
@Bastiaan: ik wil wel even voor je kijken. Stuur me maar even een PM...
Ik ga er niet al teveel tijd aan besteden, maar als ik het snel kan vinden fix ik het voor je...
Ik ga er niet al teveel tijd aan besteden, maar als ik het snel kan vinden fix ik het voor je...
Ha Maarten,
Dank voor het aanbod. Ik zal dit weekend even proberen te testen war het probleem zit. Volgens mij alleen bij het "monitor aan"commando. Maar ik loopt ze allemaal even door.
gr Bastiaan
Dank voor het aanbod. Ik zal dit weekend even proberen te testen war het probleem zit. Volgens mij alleen bij het "monitor aan"commando. Maar ik loopt ze allemaal even door.
gr Bastiaan