Ok, dit begint nu erg irritant en behoorlijk frustrerend te worden..
Ik heb nu al ruim 2 weken (opeens) problemen met delayed actions in mijn homeseer.. OF ik krijg dit soort meldingen in mijn logs: 8/1/2010 9:01:22 PM Warning Removing delayed event that did not get run perhaps due to HomeSeer being shut down: Delayed Actions:spotjes inbouw woonkamer (delayed action) met als gevolg dat de delayed actions verwijdert worden, en het licht aan blijft staan, ook erg fijn!...
Of de delayed actions worden uberhaupt niet getriggerd, en blijven gewoon in de lijst staan van Delayed Actions. Terwijl de tijd allang is verstreken dat ze getriggerd moeten zijn.. Ik zit nu echt op 't punt om helemaal opnieuw te beginnen met homeseer.. maarja, als ik daar aan denk... nachtmerries...
Ik heb al op het homeseer forum zelfs om hulp gevraagd.. maarja, ik word daar ook niet wijzer van.. De enige die wat zegt is Rupp, en daar ben ik ook niet geholpen mee.. Weet iemand hier toevallig wat ik hier aan kan doen?.. Of/en heeft het zelfde probleem gehad?
Het gekke is ook dat ik het alleen in de woonkamer heb, de rest van de verlichting in huis gaat wel gewoon netjes uit..
mijn config is heel simpel: bewegingsmelders triggeren een event.. in dit event is ingesteld:
1 Removed delayed device action for:...
2 Device command: lamp On
3 device command: lamp off delay: ...
Zo werkt het al een hele tijd...
Delayed actions problemen.. Help?....
Moderator: Ruud
Re: Delayed actions problemen.. Help?....
hoe bedoel je?...