Diversen

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Post Reply
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Diversen

Post by Snelvuur »

Goed ik heb wat spullen over. Ik zou zeggen maak een normaal bod als er iets tussen zit. Eigenlijk is er een hoop onzin tussen maar ja je weet maar nooit.

Onder andere zo'n robot met camera kan je beetje rondrijden. Een oude dreambox, zo'n rocket teepc (die van homeseer) nog een pronto extender, nog zo'n umts pcmcia kaartje..

Heb ook nog in de aanbieding (en dit wel voor een normale prijs) een humax 5050c. Is nog in prima staat, niet meer nodig omdat ik nu eigenlijk alles al in mijn tv heb zitten (CI module e.d. van ziggo)

Ben nu weer aan het verbouwen en eigenlijk gaat mijn verrijdbare 19 inch kast dan ook tzt de deur uit. Behoorlijk diep en is de helft van een normaal rek. Wie weet heeft iemand nog intresse daarin later.

En er zitten nog 2 ipad lijstjes/houders.
over.jpg
over.jpg (113.86 KiB) Viewed 3102 times
// Erik (binkey.nl)
bing
Member
Member

Re: Diversen

Post by bing »

wat bedoel je met "En er zitten nog 2 ipad lijstjes/houders."

Heb je daar wat meer info over??
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Eigenlijk 3 ipad houders dacht ik, ik zal even fotootjes maken. (wilde wat aan de muur hebben en wilde deze dan slopen maar kwam allemaal niet goed over voor het oog dus niks mee gedaan verder)
// Erik (binkey.nl)
wwolkers
Member
Member

Post by wwolkers »

Zie ik daar een nabaztag? :D
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Jup, de eerste versie.. vraag me af of die servers van hun het nog doen.. was ook een drama destijds..
// Erik (binkey.nl)
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”