Ik doe een gedeelte van mijn RFXCOM spullen weg omdat ik sinds deze week een slimme meter heb die ik direct ga uitlezen.
Hieronder de spullen die ik toentertijd heb gekocht. Doe een leuk bod.
RFXMeter + 1 RFXPulse + adaptor Item Number 70095 €103.77
RFXPulse module Item Number 70090 €25.94
Photo sensor Item Number 70093 €11.42
Reflective-Optical sensor+2m cable Item Number 70091 €15.47
je kan emailen naar "martijn reinderink nl"
Verkocht RFXCOM RFXMeter
-
- Starting Member
Verkocht RFXCOM RFXMeter
Last edited by martijnr17 on Mon Sep 03, 2012 5:20 pm, edited 1 time in total.
Re: Te Koop RFXCOM RFXMeter
Net een mail gestuurd... (neem aan dat het apestaartje tussen je voor- en achternaam hoort).
Tja, RFXMeter wordt bijna overbodig met al die slimme meters tegenwoordig, binnenkort gaat mijn RFXMeter setje ook de deur uit.
Snel verkopen, want over een jaar of ? kan iedereen zonder
Snel verkopen, want over een jaar of ? kan iedereen zonder

-
- Starting Member
Klopt slimme meter vond ik hier een mooi topic over door direct P1 uit te lezen dus die rfxmeter kan mooi weg.
Misschien nog een idee voor RFXCOM om een module te maken die op de P1 poort kan en dat dat weer binnenkomt op homeseer, daar is wel weer een markt voor denk ik.
Hij is voor nu verkocht onder voorbehoud.
Misschien nog een idee voor RFXCOM om een module te maken die op de P1 poort kan en dat dat weer binnenkomt op homeseer, daar is wel weer een markt voor denk ik.
Hij is voor nu verkocht onder voorbehoud.
Re: Verkocht RFXCOM RFXMeter
Ik heb vrij snel na je post een mail gestuurd en ter bevestiging een post geplaatst, maar tot op heden nog geen reactie. Nu zie ik een dag later dat deze onder voorbehoud is verkocht. Wellicht is het handig te reageren op mail/posts...
-
- Starting Member
Sorry, I didn't expect so many reactions from people.
To explain a little bit:
My first daughter is just born a few days ago and I just thought to sell it as soon as possible.
My intention was to put it on the forum and wait for a few days/weeks but now everything goes different.
Sorry for the inconvenience.
Martijn
To explain a little bit:
My first daughter is just born a few days ago and I just thought to sell it as soon as possible.
My intention was to put it on the forum and wait for a few days/weeks but now everything goes different.
Sorry for the inconvenience.
Martijn
-
- Advanced Member
Zijn er nog mensen die hun rfx meter willen weg doen? Ik heb verlopig nog een analoge meter, dus ik zou een rfx-meter willen gebruiken.
Mvgr Wim
Mvgr Wim