Bt-Connector

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
Maarten
Member
Member

Bt-Connector

Post by Maarten »

Ik heb de BT connector geinstallerd. en het werkte ook allemaal (nu in eens niet meer) maar toen het werkt als hij mij dan zag hoorde in een muziekje dat had ik zo ingesteld maar hij zag mij heel de tijd dus hoorde ik ook heel de tijd een muziekje.

Ik heb de trigger divice value change genomen en dan BT_maarten aanwezig en dan een muziekje. wat is hier niet goed aan.
Ik zou graag willen dat als ik binnen kom en hij ziet de BT dat hij Welkom thuis zegt en dan het licht in de hal aan doet. maar dat gaat zo niet werken want je hoort dan heel de tijd welkom thuis en het licht gaat aan.

Ik kan ook niet echt heel veel vinden op de homeseer forums hier over heeft iemand een iedee of kan iemand mij een stukje op weg helpen?
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

Bt-Connector

Post by Bastiaan »

Hoop dat ik je goed begrijp maar heb je de optie gezien waarmee je kunt aangeven niet te her-triggeren gedurende xx minuten?
Verlost je in iedergeval vn de herhalende teksten voor een tijdje :-)

Daarnaast kun je misschien na de eerste keer een virtual device zetten en die pas weer uitzetten als je buiten bereik bent.
Je triggered dan alleen je BT als de virtual device uit staat.

Bastiaan
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

Bt-Connector

Post by TANE »

Na een maand testen ben ik er mee gestopt.
verbinding was niet stabiel en valt regelmatig weg.

zelfde verhaal heb ik van andere gebruikers gehoord.

hoop dat jullie meer succes hebben
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Bt-Connector

Post by Snelvuur »

is dat "de" blue tooth connecter die je via plugins kan installeren? stipus geloof ik right? want ik wil zoiets misschien wel doen op een gegeven moment, maar als het bagger is.. (kheb dan wel een dikkere bluetooth receiver)

// Erik (binkey.nl)
Maarten
Member
Member

Bt-Connector

Post by Maarten »

Ja het is "DE" bluetooth connector ja.
Tot nu toe is het echt een drama als ik weg gaat duurd het mega lang voor hij ziet dat ik weg ga als hij het al ziet.
Hij herhaald om de 10 minuten welkom thuis maarten dat vind ik dus ook al niet meer leuk.
ik ben bang dat ik het ook maar opmoet gaan geven en eerst andere dingen ga installeren en uitwerken. En dan ooit dit maar weer eens oppakken heb nog veel meer ideeen wat ik wil doen in homeseer.
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”