Je kunt je inderdaad afvragen wat de beweegredenen van Homeseer zijn om dit te doen. Aan de andere kant: er moet - ondanks de niche-market - wereldwijd toch wel ruimte zijn voor 1 prosumer home automation pakket? Als HS failliet gaat, zou het me niet verbazen als een andere partij de boel opkoopt en er verder mee gaat (waarna we ongetwijfeld weer een mooi upgrade traject aangeboden krijgen, voor een "vriendenprijs" . En tot die tijd blijft je huidige (Pro versie gewoon lekker werken.
@mgizmo: ik zou op termijn wellicht de iTunes en/of de Mediacenterplugin, de IPhone HST client, de webcamplugin en de >5-client upgrade van HST gekocht hebben. Verder ben ik wel benieuwd naar de import/export mogelijkheden. Maargoed, het is een persoonlijke overweging of je het het waard lijkt. Dat kan voor iedereen anders uitpakken, afhankelijk van wat je al hebt en wat je nog wilt.
Rare vraag: als ik nu van de aanbieding gebruik maak en dus eigenlijk HST 2x heb betaald, kan ik dan de code van mijn eerste HST aan iemand anders overdragen of andersom, als iemand de media player plugin al eens heeft gekocht kan ik die van hem/haar overnemen?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by JayBee</i>
<br />Rare vraag: als ik nu van de aanbieding gebruik maak en dus eigenlijk HST 2x heb betaald, kan ik dan de code van mijn eerste HST aan iemand anders overdragen of andersom, als iemand de media player plugin al eens heeft gekocht kan ik die van hem/haar overnemen?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Nope, al vraag ik mij af wat er gebeurd als iemand anders de code zou gebruiken en jij niet meer.
Ik las op het HS forum ook nog een opmerking van iemand: Wat gaat de upgrade van HSpro 2 naar HSpro3 kosten in vergelijking met de gewone HS2 naar 3 upgrade. Worden we dan niet weer gen**id?
Bij mij waren na de upgrade alle "gebruikers" verdwenen. ALs je dus plotseling een hoop disconnects van HStouch hebt, is de kans groot dat de 'username' die je gebruikt voor de client, uit het syteem is verdwenen. Het was even zoeken voordat het kwartje viel. De log geeft wel de disconnects maar niet de echte reden op....
Het heeft een hoog houtje touwtje gehalte.
Ook al mijn Basis setup gegevens zijn weg, zoals locatie en tijd instellingen.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zebrafilm</i>
<br />Bij mij waren na de upgrade alle "gebruikers" verdwenen. ALs je dus plotseling een hoop disconnects van HStouch hebt, is de kans groot dat de 'username' die je gebruikt voor de client, uit het syteem is verdwenen. Het was even zoeken voordat het kwartje viel. De log geeft wel de disconnects maar niet de echte reden op....
Het heeft een hoog houtje touwtje gehalte.
Ook al mijn Basis setup gegevens zijn weg, zoals locatie en tijd instellingen.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
kun je hspro ook met paypal betalen?
Ik zie alleen creditkaart staan en wil ook wel deze versie kopen maar heb geen creditkaart.
Groeten edwin