HS PRO aanbieding

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

HS PRO aanbieding

Post by Bastiaan »

Vanochtend in de email een aanbieding om te upgraden naar HS pro voor 149 dollar.

Tsja denk je dan, eerst een licentie gekocht voor HS, en diverse HS plugins, daarna nog HStouch aan geschaft en voor de div beta tests ook die moeten uitbreiden naar een unlimited versier dus zo al bijelkaar rond de 500 dollar.

Nu weer 149 uitgeven voor een paar kleine extra's zoals de watchdog functie, en misschien nog een plugin die ik gemist heb?
Hopelijk zit de iPhone plugin bij het pakket :-)

Leuk gebaar maar het zou pas echt zin hebben als je een deel van je licenties verwerkt kijrgt in de korting.

Bovendien wat gebeurt er bij een nieuwe versie? Lijkt me dat de upgrade dan een stuk hoger uitvalt.

Kortom wat mijmeringen op de vroege ochtend, wat vinden jullie?

gr Bastiaan
Niels
Member
Member

HS PRO aanbieding

Post by Niels »

Indien je je pakket zelf al flink uitgebreid hebt (zoals de meeste van jullie), lijkt het me niet meer echt interessant.

Maar voor mensen die nog geen HSTouch hebben bijvoorbeeld, is het een zeer mooie aanbieding.
Al vraag ik me af of mensen met een redelijk "kale" versie ook een email gaan ontvangen...

Wat direct de volgende vraag oproept: is de aanbieding persoonsgebonden?
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

HS PRO aanbieding

Post by Bastiaan »

Nee niet persoonlijk gewoon een code intikken, die wordt ook nog eens gegevens op het forum (HS sales).
Bjochems
Member
Member

HS PRO aanbieding

Post by Bjochems »

Ik heb alleen de basis versie en heb de aanbieding ook ontvangen. Op termijn wil ik de HS Touch software aanschaffen en die kost los al 200 dollar. Op zich is het dan wel een aardige aanbieding. Zijn alle plugins die je via de update functie kan installeren inbegrepen bij de pro versie?
glabbeek
Member
Member

HS PRO aanbieding

Post by glabbeek »

Ik vind dat Homeseer de weg kwijt is.

Ik ben al bijna 6 jaar gebruiker en ben sinds begin dit jaar ook HSTouch gebruiker. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over Homeseer, het enorme aantal plug-ins en de zeer actieve gebruikersgroep.

Ik was teleurgesteld over de manier die Homeseer gebruikt om de Iphone ontwikkleings kosten te verhalen. Ik heb geen probleem met de $39 en zal waarschijnlijk een van de eerste zijn om hem te kopen. Wat mij tegen staat is dat de insuniatie was gewekt dat bij aankoop van HSTouch, 5 client licentie zatten. Dat was voor mij genoeg. Nu wordt via een achterdeur toch weer $39 gevraagd.

Nadat hier wat beklag over kwam werd er door Homeseer uitgelegd dat de ontwikkelingskosten van de Iphone app verhaald moesten worden (begrijpelijk) en dat daarom deze benadering werd gekozen.
Tot mijn grote verbazing komt Homeseer vandaag met de aanbieding. $300 korting op een Homeseer Pro upgrade! Homeseer pro kost nu nog maar $149. HSTouch+ Iphone kost op dit moment $239. Voor de duidelijkheid HSTouch en Iphone app zijn include in Pro.

Ik voel als enthousiast gebruiker behoorlijk gena#$# (berooit). Na vroegtijdig te investeren in een nieuwe plug-in, te helpen met de ontwikkeling en het proberen Bugg-vrij te maken, wordt je als het ware gestraft door een zeer grote korting mis te lopen.

Ik waardeer de korting, maar voel weining waardering als trouwe klant.

Willem-Bram
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

HS PRO aanbieding

Post by TANE »

Willem-Bram,
Ik heb hetzelfde probleem met de aanpak van HS.
Sinds begin dit jaar gaat het niet zo lekker daar.
Als je naar de plugin prijzen kijkt is alles verhoogd..Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze in geld nood zitten.
Anders doe je dit soort gekke acties niet.

even afwacht hoe dit gaat aflopen...:(

<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">
DJF3
Advanced Member
Advanced Member

HS PRO aanbieding

Post by DJF3 »

iPhone App $39? Dan hoeft het niet.
Moet ook zeggen dat ik met de laatste aanbiedingen het idee kreeg dat het niet zo goed gaat..
DJ
Dickr43
Member
Member

HS PRO aanbieding

Post by Dickr43 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by glabbeek</i>
<br />Ik vind dat Homeseer de weg kwijt is.

Ik ben al bijna 6 jaar gebruiker en ben sinds begin dit jaar ook HSTouch gebruiker. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over Homeseer, het enorme aantal plug-ins en de zeer actieve gebruikersgroep.

Ik was teleurgesteld over de manier die Homeseer gebruikt om de Iphone ontwikkleings kosten te verhalen. Ik heb geen probleem met de $39 en zal waarschijnlijk een van de eerste zijn om hem te kopen. Wat mij tegen staat is dat de insuniatie was gewekt dat bij aankoop van HSTouch, 5 client licentie zatten. Dat was voor mij genoeg. Nu wordt via een achterdeur toch weer $39 gevraagd.

Nadat hier wat beklag over kwam werd er door Homeseer uitgelegd dat de ontwikkelingskosten van de Iphone app verhaald moesten worden (begrijpelijk) en dat daarom deze benadering werd gekozen.
Tot mijn grote verbazing komt Homeseer vandaag met de aanbieding. $300 korting op een Homeseer Pro upgrade! Homeseer pro kost nu nog maar $149. HSTouch+ Iphone kost op dit moment $239. Voor de duidelijkheid HSTouch en Iphone app zijn include in Pro.

Ik voel als enthousiast gebruiker behoorlijk gena#$# (berooit). Na vroegtijdig te investeren in een nieuwe plug-in, te helpen met de ontwikkeling en het proberen Bugg-vrij te maken, wordt je als het ware gestraft door een zeer grote korting mis te lopen.

Ik waardeer de korting, maar voel weining waardering als trouwe klant.

Willem-Bram
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Ben het helemaal met je eens, alleen een kleine correctie: de 5 clients die je bij HS TOuch krijgt hebben alleen betrekking op het gelijktijdig kunnen gebruiken van 5 hardware clients. De iPhone client is een software aanvulling. Je kan met de standaard HST dus max. 5 devices tegelijk op de HST server laten connecten. In de Pro versie zit ook de ongelimiteerde HST variant.

Denk ook dat we moeten afwachten waar dit heen gaat. Ben ook bang dat er een tekort aan cash is ontstaan bij Homeseer. Hopelijk houden ze het vol ....
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

HS PRO aanbieding

Post by Snelvuur »

voor degene zonder de mail.

Image

// Erik (binkey.nl)
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

HS PRO aanbieding

Post by TANE »

aanbieding is maar een week.

Wat kan ik extra gebruiken als ik de upgrade doe.

Iphone plugin $40
Zseer $40
HSSentry $?
en mogelijk WMP $40 (ik heb itunes maar deze is extra zwaar voor de server)

Jammer genoeg heb ik HST in verleden gekocht voor meer

nog even paar dagen wachten als ze er dan nog zijn koop ik het wel..

http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

HS PRO aanbieding

Post by Bastiaan »

Goh ben ik niet de enige die heel erg het gevoel heeft dat het enerzijds een klanten bind aktie is en anderszijds korte termijn cash generenen lijkt.

Ik zag net dat ik inderdaad al over de 700 dollar heb uitgegeven aan plugins en programma's. Onbegrijpelijk dat er dan zo'n ongenuanceerd aanbod komt.....
Bjochems
Member
Member

HS PRO aanbieding

Post by Bjochems »

Al met al een mooie kans om te upgraden voor diegene die toch al van plan waren om HSTouch aan te schaffen. Ondanks dat het voor mij goed uitpakt kan ik me goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt als je alles los al aangeschaft hebt. Blijft een vreemde actie van Homeseer maar ik ga er wel gebruik van maken.
stefxx
Advanced Member
Advanced Member

HS PRO aanbieding

Post by stefxx »

Ik was er erg blij mee, ik zat nog te twijfelen over HSTouch. Nu dus in een keer alles binnen. Maar ik zou ook behoorlijk balen als ik HSTouch net vorige week had gekocht...
RdP
Advanced Member
Advanced Member

HS PRO aanbieding

Post by RdP »

IK heb Richard een mail gestuurd om mijn ongenoegen te uiten. Ik vind dat long term users, die ook veel tijd steken in het beta testen van bijvoorbeeld HST en de iPhone app meer respect verdienen. Ben benieuwd naar z'n antwoord.....

Ik heb trouwens de mail niet eens ontvangen...
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

HS PRO aanbieding

Post by TANE »

Rien,
is wel vreemd..ik heb de mail ook niet ontvangen.
zou dat komen dat we zo veel gekocht hebben of dat we te veel kritiek op HS hebben...

Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”