Sorry, deze heb ik gemist. Volgens mij heb ik ooit een mailtje gehad van iemand die de plugin gebruikte met de 7050, maar weet het niet meer 100% zeker. En zoeken in mijn mail gaat lastig want daarvoor ontbreekt een windows-onderdeel op mijn Windows 2008 Server systeempje. Maar ik denk ook dat de kans groot is dat het werkt. Garanties kan ik natuurlijk niet geven.
Een aantal zaken die je even moet controleren:
1. Heb je #96*5* gebeld? Dit zet de Calllog op de Fritz aan.
2. Staat op de config page de juiste IP/hostname ingevuld?
3. Als je telnet naar poort 1012 van hetgeen bij puntje 2 staat ingevuld, wat gebeurt er dan. Wordt de verbinding verbroken of niet?
Hier http://www.domoticaforum.eu/topic.asp?TOPIC_ID=2446 wordt het genoemd, maar ja, dat topic schuift ook steeds verder naar beneden.. Ik zal tzt wel een sticky maken met wat punten die handig zijn om te weten voor installatie.
Ik ben ook van plan om een 7050 te kopen. Ben je tevreden over jou config ??
Het gaat mij vooral om een inkomende en uitgaande analoge gesprekken te monitoren en in de toekomst een aantal zaken die op de wishlist staan.
Ik heb via MP een Fritzbox 7050 gekocht (ga um morgen halen).
Ik wil hem alleen gebruiken om (analoge) inkomende en uitgaande gesprekken te monitoren. Dus verder geen WLAN of router functies. Is dit iemand gelukt in combinatie met de HS plug-in ? Zo ja, waar moet ik op letten ?