Hoi bert,
Dank je wel voor de info, ik denk alleen dat het RFXchart niet echt het het beste beentje voor wil zetten bij bij.
Ik krijg de hieronder staanden melding waarbij ik al één melding heb kunnen tackelen omdat de path waar hij naar zicht Homeseer 2 was terwijl dit homeseer HSPRO moet zijn.
Maar ondank dat heb ik volgende melding nog bij het openen van de RFXSensor24h.aspx
Code: Select all
Serverfout in toepassing /.
--------------------------------------------------------------------------------
Parser-fout
Beschrijving: Er is een fout opgetreden bij het parseren van een bron die vereist is om aan deze aanvraag te voldoen. Raadpleeg de volgende details van deze parser-fout en pas het bronbestand waar nodig aan.
Parser-foutbericht: Kan bestand of assembly netchartdir of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Fout in bron:
Regel 4: <%@ Import Namespace="System.Data.OleDb" %>
Regel 5:
Regel 6: <%@ Register TagPrefix="chart" Namespace="ChartDirector" Assembly="netchartdir" %>
Regel 7:
Regel 8:
Bronbestand: /RFXUSER/RFXSensor24h.aspx Regel: 6
Laadtracering van assembly: U kunt de volgende informatie gebruiken om vast te stellen waarom de assembly netchartdirniet kan worden geladen.
WRSCH: registratie van assembly-bindingen is uitgeschakeld.
Als u assembly-bindingsfouten wilt registreren, stelt u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) in op 1.
Opmerking: er is een prestatiestraf gekoppeld aan de registratie van assembly-bindingsfouten.
Als u deze functie wilt uitschakelen, verwijdert u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].
--------------------------------------------------------------------------------
Versiegegevens: Microsoft .NET Framework Versie:2.0.50727.3603; ASP.NET Versie:2.0.50727.3082