RF Status

Forum over de RFXCOM plugin (DUTCH forum)

Moderator: b_weijenberg

Post Reply
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member

RF Status

Post by phoenixb »

Vraagje,

Tijdens een google/surf actie kwam ik op de site van Digit een optie tegen die hij in zijn DDMC systeem heeft gemaakt
waarmee het mogelijk is voor hem om de RF status inzichtelijk te maken van de RFXcom zie deze link en deze link en deze.

Nu zou ik graag willen weten of iets dergelijks ook voor HS beschikbaar is.

(@moderator, wellicht hoort deze in het HS gedeelte sorry dan alvast bij deze, kon geen keuze maken ;-) )
Forum Moderator

Re: RF Status

Post by b_weijenberg »

RFXCHARTS heeft een aantal mogelijkheden:
Bij security sensors kan je opgeven of een aktie gelogged moet worden.
Environmental sensors kan je eens per uur loggen (in RFXCHARTS V2 krijg je meerder mogelijkheden)

En je zou zelf met script in Events gegevens kunnen loggen in een database en daar grafieken mee maken. Voorbeelden staan in de Homeseer html\RFXUSER directory
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member

Post by phoenixb »

Hoi bert,

Dank je wel voor de info, ik denk alleen dat het RFXchart niet echt het het beste beentje voor wil zetten bij bij.
Ik krijg de hieronder staanden melding waarbij ik al één melding heb kunnen tackelen omdat de path waar hij naar zicht Homeseer 2 was terwijl dit homeseer HSPRO moet zijn.
Maar ondank dat heb ik volgende melding nog bij het openen van de RFXSensor24h.aspx

Code: Select all

Serverfout in toepassing /.
--------------------------------------------------------------------------------

Parser-fout 
Beschrijving: Er is een fout opgetreden bij het parseren van een bron die vereist is om aan deze aanvraag te voldoen. Raadpleeg de volgende details van deze parser-fout en pas het bronbestand waar nodig aan. 

Parser-foutbericht: Kan bestand of assembly netchartdir of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Fout in bron: 

Regel 4:  <%@ Import Namespace="System.Data.OleDb" %> 
Regel 5:  
Regel 6:  <%@ Register TagPrefix="chart" Namespace="ChartDirector" Assembly="netchartdir" %>
Regel 7:  
Regel 8:  

Bronbestand: /RFXUSER/RFXSensor24h.aspx    Regel: 6 

Laadtracering van assembly: U kunt de volgende informatie gebruiken om vast te stellen waarom de assembly netchartdirniet kan worden geladen.

WRSCH: registratie van assembly-bindingen is uitgeschakeld.
Als u assembly-bindingsfouten wilt registreren, stelt u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) in op 1.
Opmerking: er is een prestatiestraf gekoppeld aan de registratie van assembly-bindingsfouten.
Als u deze functie wilt uitschakelen, verwijdert u de registerwaarde [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].

--------------------------------------------------------------------------------
Versiegegevens: Microsoft .NET Framework Versie:2.0.50727.3603; ASP.NET Versie:2.0.50727.3082 
Forum Moderator

Post by b_weijenberg »

Je kunt proberen om RFXCHARTS te installeren daarmee wordt ChartDirector geïnstalleerd of je installeert ChartDirector www.advsofteng.com
Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.
Post Reply

Return to “Homeseer Rfxcom Plugin Forum”