Overige X10 devices zullen ook wel werken, al verwacht ik dat X10 dimmers zonder preset/extended nog wel wat werk nodig hebben. Maar die heb ik dus niet

Is er interesse om deze plugin algemeen beschikbaar te maken? Dan moet ik nog wel het eea verfijnen, dus voordat ik daaraan begin wil ik graag weten waar ik het voor doe. Bij voldoende interesse verwacht ik binnenkort wel een eerste beta versie beschikbaar te kunnen stellen.
Ik zal daarna proberen er een zo compleet mogelijke plugin van te maken, die zo veel mogelijk devices zal ondersteunen. Alles afhankelijk van hoe lastig dit is. Of deze plugin dan gratis zal blijven weet ik ook nog niet, er zit al best veel tijd in en zal nog meer tijd gaan kosten. Daar wil ik wellicht wel iets van terug zien.
Wat ik nu heb:
- Multi instance plugin (maar ik heb maar 1 PMIX35 dus geen idee of dat werkt)
- Ondersteuning voor alle Xanura modules (zelf getest: SAIX12, DAIX12 en ZAX12)
- Ondersteuning voor X10 appliance modules (dim werkt waarschijnlijk nog niet)
- Configureerbaar transmit voltage en send position
- Uitgebreide en configureerbare logging
- Configureerbaar naar welke housecodes geluisterd moet worden
- Itt tot de HS2 TI103 plugin: het dim level wordt correct weergegeven in HS bij het aanzetten van het dim device
Ik ben nog aan het spelen met het automatisch aanmaken van nieuw gedetecteerde devices, geen idee of dat in de uiteindelijke versie komt. Polling werkt ook nog niet.
Interesse? Laat een bericht achter! Vermeld welke devices je gebruikt en of je wensen hebt voor deze plugin!