Ik gebruik Google agenda (Calendar) voor onze agendas. Na lang wikken en wegen vind ik Outlook voor thuis gebruik te beperkt voor het beheren van meerdere agendas.
Wij hebben 4 agendas in google. (mijn werk, vriendins werk, prive en feestdagen) Het is super makkelijk samenvoegen, beheren en delen, daarnaast is tegenwoordig voor bijna ieder apparaat dat zich met het internet kan verbinden een programma om google calendar te beheren.
Samen met Google gebruiken we ook Toodledo voor task beheer (intergreed met google).
Wat ik heb gedaan om alles in HStouch te laten werken is gebruik te maken van de volgende link:
http://www.google.com/calendar/embedhelper

- embedded.jpg (77.15 KiB) Viewed 11834 times
Op de pagina kan je (verschillende) embedded links maken naar je google calendar.
Je kan kiezen voor een week, maand of agenda view.

- main.jpg (156.33 KiB) Viewed 11835 times

- agenda.jpg (69.91 KiB) Viewed 11835 times
Ik gebruik op de main pagina van mijn touchscreen een agenda view van 400*390 pix. Links onder heb ik over de google button (linked je automatisch naar de google calendar webpagina) een eigen HS button gemaakt "AGENDA" die een nieuw scherm opent met daarop de maand view.
Op dit moment is eigenlijk niks van mijn agenda gekoppeld aan HS. Ik bekijk alleen de webpaginas. Echter toen begon maken het intergreren, was ik op zoek naar de moeilijkste oplossing met intergratie in devices en waarschuwingen vanuit HS.
Deze simplele oplossing blijkt echter naar volle tevredenheid te werken.